• Dropshipping – zwroty i reklamacje

Jak wygląda proces zwrotów i reklamacji w Fortrade?

Zwroty

Zwrot towaru możliwy jest w terminie do 14 dni od momentu doręczenia paczki Klientowi końcowemu, wyłącznie dla zamówień dropshippingowych.

✅ Przyjmujemy wyłącznie produkty, które nadają się do dalszej sprzedaży – muszą być kompletne, nieuszkodzone i bez śladów użytkowania.
❌ Produkty uszkodzone lub niepełne nie podlegają zwrotom


Reklamacje

Dla większości produktów obowiązuje rękojmia, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Oznacza to, że jako sprzedawca masz prawo zgłosić reklamację, jeśli towar:

  • jest wadliwy,

  • nie działa zgodnie z opisem,

  • nie nadaje się do użytku, do którego został przeznaczony.

W praktyce:

  • Reklamację zgłaszasz w swoim panelu klienta, wybierając odpowiednie zamówienie i klikając „Reklamacja”.

  • Reklamacja nie obejmuje towarów, które nie posiadają pełnej wartości (np. są uszkodzone mechanicznie z winy klienta, brakuje części zestawu czy akcesoriów).

W modelu dropshipping to Ty odpowiadasz za kontakt z Klientem końcowym. My, jako hurtownia Fortrade, zajmujemy się obsługą zwrotów i reklamacji zgłoszonych wyłącznie przez naszych partnerów. Reklamacje przyjmujemy jedynie poprzez panel klienta dostępny na stronie Fortrade.

Aby zgłosić reklamację, należy:

  1. Zalogować się do panelu klienta.

  2. Wejść w swoje zamówienia.

  3. Przy wybranym zamówieniu kliknąć opcję „Reklamacja” i opisać problem.

Następnie produkt należy odesłać do naszej hurtowni (lub poinformować klienta, aby zrobił to bezpośrednio)

Adres do zwrotów i reklamacji

Fortrade – Hurtownia
ul.kolbego 7
32-600 Oświęcim

Ważne:

  • Zawsze to Ty kontaktujesz się ze swoim Klientem – hurtownia Fortrade nie przyjmuje zgłoszeń bezpośrednio od klientów końcowych.

  • Zwroty i reklamacje obsługujemy wyłącznie na podstawie zgłoszeń w panelu Klienta.